۹ دی ۱۳۹۰، ۱۷:۲۱
کد خبر: 30740452
T T
۰ نفر

تهران - نيمه نخست ديدار تيم هاي استقلال تهران و شهرداري ياسوج در مرحله نيمه نهايي جام حذفي با تساوي بدون گل پايان يافت.

به گزارش عصر جمعه ایرنا، تیم فوتبال استقلال تهران در مرحله نیمه نهایی رقابت های چام حذفی باشگاه های كشور پذیرای تیم دسته اولی شهرداری یاسوج است.

این دیدار با قضاوت 'یدالله جهانبازی' از ساعت 16:30 دقیقه و در حضور حدود 10 هزار تماشاگر ورزشگاه آزادی تهران آغاز شد.

استقلالی ها كه با حضور در صدر جدول رده بندی لیگ برتر و همچنین كسب نتایج خوب در جام حذفی در شرایط آرمانی قرار دارند این دیدار را هجومی آغاز كرده تا با استفاده از شرایط میزبانی بتوانند از همان میهمان دسته اولی خود تحت فشار قرار بدهند.

از سوی دیگر تیم شهرداری یاسوج كه با شكست دادن تیم های مطرح تراكتورسازی و فولاد خوزستان عنوان شگفتی ساز جام حذفی را از آن خود كرده است با استفاده از دفاع منطقه ای به دنبال بسته نگه داشتن دروازه خود بود تا برروی ضد حملات و همچنین ضربات ایستگاهی راهی برای گلزنی به دست آورد.

استقلالی ها با وجود در اختیار داشتن توپ و میدان برنامه خاصی برای گلزنی نداشتند و تنها به ارسال توپ های بلند می پرداختند.

در دقیقه هشتم 'حنیف عمران زاده' توپ ارسالی برروی دروازه شهرداری یاسوج را تبدیل به گل كرد اما داور این مسابقه به دلیل خطای عمران زاده این گل را مردود اعلام كرد.

در دقیقه 37 ،'آرش برهانی' پاس زیبای 'محسن یوسفی' را در مصافی تك به تك از دست داد تا بهترین بخت آبی پوشان برای گلزنی در نیمه نخست از دست برود.

در نهایت نیمه نخست این دیدار با وجود تلاش بازیكنان دو تیم بدون گل پایان یافت.

3783**1440

سرخط اخبار ورزش